wtorek, 28 marca 2023

Gdy się nie ma siły. Na życie...

Próbuję z całych sił mimo tego co w moim życiu przed tymi 8-mioma laty się stało. Gdyby nie moje kochane Staliny to już bym dawno nie wiem czy nie zwariowała. Mogę sobie jedynie pomarzyć o tym,że kiedyś będę "czystą". Nigdy nie będę "czysta" bo zawsze będzie snuła się za mną zła opinia a co dopiero jak ludzie i tak dopowiedzą swoje. Niedawno odezwała się do mnie kobieta jaka oglądała film na YouTube mojego autorstwa o tytule "Ukryta prawda-mój brat" i wyznała mi,że ona też ze swoim bratem nie rozmawia od wielu lat...


Staram się żyć nawet jeśli żyję na przekór innym. Tym co mi bardzo źle życzą nie życzę źle. Każdy ma bowiem prawo myśleć o kim co chce jak i życzyć komuś co chce. Chcę bloggować tak długo jak żyję jak i chcę tworzyć dla moich Fanów jakim by było źle beze mnie. Życie bowiem ukazuje nam różne barwy jak i nie zawsze są to jasne odcienie. Nigdy nie wiadomo co nas w życiu może spotkać a gdy sił nam brak warto jest móc zastanowić się nad tym czy jest to nasza wina czy raczej nieodpowiednich ludzi wokół... Wampiry energetyczne bowiem nie śpią jak i trzeba mieć na uwadze jak to nasza energia może stać się dla nich pożywką...


Jak pod koniec marca 2015 roku otrzymałam kopertę z pismem z Golgoty jakie informowało mnie jak to mój proces wypada na 16 kwietnia 2015 roku to wówczas przygotowywałam się do tej chwili. Niestety zawsze bywa tak jak to "Myślał indyk o niedzieli a w sobotę mu łeb ucięli". Przez to mój blog swietliczanka nosi tytuł "Marzenia ściętej głowy" z racji tego, że moje marzenia dawno legły w gruzach. Niedawno widziałam na lento ofertę pracy jako pomoc...UWAGA-detektywa ale ja nigdy nie będę ani detektywem ani jego pomocą, ponieważ jestem osobą figurującą w Krajowym Rejestrze Osób Skazanych. Moje marzenia nigdy się nie spełnią jak i nigdy nikt nie przyjmie mnie do pracy akurat gdyby była to praca moich marzeń...

Bo tak to już bywa...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz