poniedziałek, 16 maja 2022

Nienawidzę rodzicielstwa bliskości i wkurza mnie ten nurt!!!

 Dziś czyli 16 maja 2022 roku gdy rano jechałam do papugi to nie jechał ten pociąg co miał być o 8 ileś tam. W związku z tym dużo ludzi pojechać musiało następnym pociągiem jaki jest pośpieszny o godzinie 9:37 chyba jest  ten pociąg. I ja na ten pociąg czekałam ale gdy tak siedziałam na ławce to spacerowała sobie wokół tych ławek kobieta, młoda może nawet jeszcze 30-tki mogła nie mieć i...nosiła śmiecia w chuście!!! Śmieć ten był tak mały, że z początku myślałyśmy z matką, że ma ona w tym chuścisku jakiegoś pieska czy kotka ale to była demonstracja tak zwanego "rodzicielstwa bliskości"!!!

Kobieta ta miała jeszcze jak widziałam bo dosiadała się czasem do ławki, na której siedziała dziewczyna nastoletnia z resztą nawet była podobna do tej kobiety co nosiła tę chustę i dziewczyna nastoletnia miała jeszcze dwóch braci w wieku około też nastu lat-jeden miał może z 11 a drugi z 13 lat a sama dziewczyna miała może z 15 już lat i chyba byłą córką tej kobiety od rodzicielstwa bliskości!!!

Nienawidzę rodzicielstwa wogóle-zwłaszcza bliskości a już tym bardziej nie toleruję jak ktoś wymusza na mnie presję abym sama miała mieć własną rodzinkę. Ja już jestem za stara na to-w moim wieku kobiety zostają babciami nawet a co dopiero aby być przy późnym rodzicielstwie!!! Szkoda, że nie pocisnęłam tej kobiecie o chuście, że jest "jebaczką" bo naprawdę takie miano rodzinom wielodzietnym należałoby dawać!!! Takim yebaczkom to ogień płonie w kroku jak cholera!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz