piątek, 2 lipca 2021

A to gżdyl!!!

 Próbowałam nie aż tak całkiem dawno założyć sobie po raz kolejny bloga na wordpress.com , i co z tego??? No to z tego,że nie widziałam już tam bezpłatnych planów do założenia sobie tylko same płątne i to za dole lcoorvva mać!!! Całe szczęście,że mam bezpłatne jeszcze blogi jak się jeszcze dało te bezpłatne założyć na wordpress-ie i teraz naprawdę chcę ostrzec przez wordpress-em zanim ten zedrze z kogokolwiek kasę!!! Nie wiem-może i miałam pecha albo i wordpress.com zaczął pobierać teraz opłaty za jego użytkowanie. Naprawdę nie było mi do śmiechu bo po co mam płacić za prowadzenie bloga i wykupywać za dolce plany płatne!!!

Tak czy inaczej mam blogi te, które jeszcze udało mi się założyć jak były tam opcje założenia bezpłatnego. Teraz każdy kto chce założyć bloga lub w przyszłości rozważa taką formę aktywności-aby zastanowił się czy aby na pewno chce płacić bądź przepłacać za swoją działalność bloggerską. Najlepiej jest prowadzić bezpłatnego bloga a nie kupować domeny czy inne tam dodatki. Jeśli chodzi o bloggowanie-niechaj każdy sobie wybierze jakiś fajny portal z blogami. W Polsce to nie funkcjonują już chyba żadne portale służące do bloggowania ale z zagranicznych mogę polecić portale takie jak:

nouw.com

blogspot.com

blog.se

blogg.se

weebly.com

wix.com

Te portale są bezpłątne jak i bezpieczne co do bloggowania. Na niektórych można nie tylko bloggować ale i tworzyć własną stronę internetową. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz