czwartek, 1 lipca 2021

Czy gdyby nasze życie wyglądało idealnie to co by to było???

 Zastanawiam się co by to było gdyby nasze życie wyglądało idealnie??? To wtedy nie mięlibyśmy żądnych zmartwień ani tym bardziej nie mielibyśmy nawet niemiłych doświadczeń tylko szlibyśmy do przodu i jeszcze raz do przodu. Wtedy nasze życie byłoby sielanką i na dodatek byłoby idealnie piękne. Ale tak NIE JEST i NIE BĘDZIE!!! Nigdy tak nie będzie i nie byłoby fajnie gdyby wszystko to, o czym zamarzymy byłoby nasze. Wtedy nie byłoby o co walczyć ani nie byłoby po co nawet i żyć.

Ktoś kto ma wszystko, ten tak naprawdę nic nie ma. Mam długi i wierzycieli na karku ale to nie jest powodem aby nic od życia nie brać jakie by mi pasowało. Przede mną perspektywa wyjazdu do Opola i ucieczki a może i wycieczki przed wszystkim tym co działo mi się czy przedstawiało się jako złe. To jak jeszcze dalej mi się poukłada zależy tylko odemnie bo moje życie jest tylko i wyłącznie w moich rękach i żaden Bóg nie będzie mi losem kierował!!!

Chociaż od czasu gdy było przedemną najgorsze i los mi nie był przychylny to mimo wszystko ja wiem co oznacza prawdziwe życie. Małolaty czy gimby nie znają charakteru życia i nie jestem żądną tam nastoletnią shmattą w stylu Dżessika, która wita na świecie w wieku lat nastu swojego synka Brajana i ja gardzę takimi ludźmi co nic nie robią tylko oddają się przyjemnościom i udają jacy to oni są piękni!!! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz