piątek, 4 czerwca 2021

Nie lubię gdy ktoś lubi to co ja lubię

 Uwielbiam być oryginalna w swoich poglądach czy w swoich zainteresowaniach. Nie znoszę gdy ktos lubi to co ja lubię bo nienawidzę otaczać się tym co by było do mnie podobne. Tak robią tylko głupi ludzie, przez co szerzą się pary okularników jak to okularnik dobiera się w parę z okularnicą, ludzi chorych na podobne schorzenia np osoby chore psychicznie biorą sobie chorego na to samo partnera czy osoby o wyglądzie homogenicznym jak ser homogenizowany!!! Wkurza mnie to jak choler@!!!

Daty 9 kwietnia 2015 roku gdy to mnie aresztowano, syn wydzwaniał za mną a ja wstydziłam się syna więc mówiłam,że to "kolega".i wszyscy mnie się pytali o to czy mój "kolega" też się leczy tak jak ja!!! Bo widzięli,że jestem nie tyle co aresztowana ale i chora psychicznie. Gdyby to był mój biologiczny syn to być może odziedziczyłby po mnie moją "aleksytymię"... Smutne to ale ja bym się prędzej zadawała z osobami, które są moją przeciwnością niż aby miały być to osoby takie jak ja. To dlatego lepiej się rozumiem z taką Reginką niż z jakimiś osobami co miałyby zbliżoną do mnie osobowość.

Nie znoszę też być kontrolowana przez kogokolwiek ani przez nawet osoby jakie zwą się "najbliższymi". Już w tym roku daty 23 czerwca bo w 2002 roku się w nim "zakochałam" mijać będzie równe 19 lat jak zakochałam się i chciałam być taka jak Mark Benecke. Monika z Milanówka radzi mi abym napisała maila z prośbą o autograf czy o książkę Marka Benecke ale i tak wiem,że nic z tego nie wyjdzie. Pamiętam jak Chibiusa zachęcała Hotaru aby ta napisała list do swojego ulubionego sportowca ale i tak ten sportowiec nigdy z nią nie był.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz