piątek, 4 czerwca 2021

Co się stało z tymi osobami?

 Za czasów kiedy jeszcze były mozliwe blogi na onecie czy innych tam serwisach typu blox czy bloog to na moim blogu jakiego przeznaczałam dla dorosłych ale nie był on ani o erotyce ani o sexie tylko o moich typowych dla mnie poglądach to na moim blogu komentarze często zostawiała taka jedna Klara pseudonim "Melissa" lub "Inspiracja". Z tego co ja wiem kochała ona erotykę i o tym pisała jak i prywatnie tańczyła gdzieś tam we Wrocławiu flamenco. 

Niegdyś nawet i dobrze się z nią rozumiałam do czasu aż mi napisała w komentarzu,że "mam ładne oczy i powinnam je umalować". Sari, mała Sari-Hinduska dziewczynka ja niby jestem czy kto??? Tylko jakieś Hindusice się malują czy prymitywny rytuał malowania ciał w Afryce a ja jestem kobieta cywilizowana a swoich paskudnych i zielonych ślypsk nie cierpię jak cholera!!! Soczewek nosić nie mogę bo źgają w oko no i jak soczewka upadnie na podłogę to można by tylko pomarzyć o jej założeniu... Na dodatek w soczewkach nie można iść spać...

Czyli znów bym widywała swoje "piękne" bo zielone oczęta w lusterku przed snem. Wkurzają mnie kobiety,które się malują jak te prymitywne Hinduski czy Afrykanki. Malowanie się uroku nie dodaje. A co do tej Klary/Melissy/Inspiracji to pewnie ma już męża i dzieci lub się shmaci dalej. Pewnie se nadal tańczy flamenco ale kto wie-może ona teraz zamiast flamenco tańczy wokół swego mężulka i niańczy śmierdzącego jak świnia bachora???!!!

Tak czy inaczej nie cierpię tańca. Zwłaszcza flamenco.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz