czwartek, 25 lutego 2021

Zawiodłam się na witrynie i stronie flazio.com

 Nie zawsze mam czas aby zaglądać czy edytować nowe posty na swoich stronach internetowych. Miałam kiedyś witrynę na flazio.com i tam też miałam co prawda bloga ale nic na nim nie pisałam. Nie aż rak całkiem dawno temu założyłam ponownie stronkę na flazio.com i posłałam linka do Moniki z Milanówka e tak to ogólnie uznała,że całkiem dziwna jest ta stronka. No i tak też jest a flazio.com zawiodło mnie podobnie jak ten zasrany portfoliobox, o którym tu pisałam parę notek wcześniej. Niestety-nie każda strona internetowa jest warta uwagi. Jak ktoś nie lubi robić lub nie ma czasu na aktualizację to naprawdę warto jest wziąć pod uwagę jaką stronę warto tworzyć!!!

Nie stać mnie lcoorvva mać na własną domenę typu florianna.pl czy inne tego typu. Byłam zawsze zdana na bezpłatne kreatory stron www i tym razem mnie zawiodło to flazio. Rozpatruję na stałe usunięcie swojej witryny z flazio.com czy przeniesienia jej na inny portal bo mnie tak wlcoorvvił ten cały flazio,że szkoda gadać!!! Za to jeśli juz myślisz o stworzeniu własnej strony www miej pomysły w stylu Pomysłowy Dobromir i zacznij ruszać głową bo nóż widelec możesz trafić na witryniarzy,którzy usuną całą Twoją dotychczasową pracę jaką w pocie czoła chcesz pokazać światu.

Stronę jaką mam obecnie na flazio to florian.flazio.com ale rozważam ratowanie tej witryny i przeniesienie jej na inny portal ze stronami www. Będę jak ten Pomysłowy Dobromir i zacznę tworzyć coś co mi naprawdę da satysfakcję i po mnie zostanie na dłużej.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz