czwartek, 25 lutego 2021

Samo życie

 Rzadziej pisałam na rym blogu nie z powodu braku czasu ale z takiego powodu,że nie miałam natchnienia. Gdybym miała natchnienie to obdzieliłabym nim niejedną osobę,która chce tworzyć lub tworzy. Dziś akurat mam natchnienie i oby nie było to chwilowe ale naprawdę czasem czuję się jak w próżni. Takiej zwykłej pustki,która nie daje mi szansy na to abym rozwinęła swoje skrzydła. Moje życie-moja sprawa. Nawet gdybym miała dużo wolneog czasu a mam go bardzo sporo to naprawdę czasem i natchnienie gdzieś ucieka i się nie chce pojawić.

Na wordpressie też się chyba zawiodłam bo niestety nie mogę się zalogować na żadne z moich kont na wordpress. Spróbuję się zalogować ściągając być może aplikację na komórkę czy na Stalin'a ale nie wiem co się tam dzieje!!!EDIT: Już udało mi się dostać na wordpress.com ale musiałam zmienić hasło do swojego konta na wordpress.com

Mniejsza z tym. Najważniejsze jest,że mam swoje blogi i nikt mi nie będzie dyktował co mam na nich pisać. Jest też blog jaki zakładałam będąc w ZK i jest to blog z moim pseudonimem jaki nosiłam będąc tam...swietliczanka :) Nie podoba mi sie tylko jedno-że zbliżą się wiosna jak i że i znów 9-ty kwietnia nadejdzie. Samo życie. Ręce opadają... :'-(


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz