poniedziałek, 14 grudnia 2020

Utopiłem smutki litrami wódki-a ja te smutki po prostu...zajadam!!!

 Nie ma cienia radości w moim życiu niestety. Nigdy nie uda mi się żyć na poziomie oraz wedle własnych zasad. Gdybym mogła cofnąć czas to postąpiłabym wedle swoich zasad a nie tak aby było jak kto inny chce. Niestety-nasze życie może i jest nasze ale jest zależne od różnych czynników i przypadków. Niektórym ludziom pisane jest długie życie a innych życie się kończy gdy jeszcze nie zdążyło się zacząć...

Tak czy inaczej-każdy z nas pragnie dla siebie godnego życia oraz chce żyć. Niestety życie nie każdego pieści i nie każdemu daje to,co najlepsze. Zajadam swoje smutki tak jak jedni topią swoje smutki litrami wódki i nic mnie nie powstrzyma. Jakbym mogła wybrać sobie swoje życie to wybrałąbym nie tak jak żyję teraz i nie dałabym sobą tak pomiatać jak mną dziś pomiatają!!!

Nie jestem ani piękna, ani zdrowa ani też bogata abym mogła się cieszyć czymkolwiek ale naprawdę życie gdybym mogła je o coś prosić to poprosiłabym je o zdrowie bo jak zdrowia nie ma to i pieniędzy nie ma oraz wszystko się nie udaje. Ja tam w święta nie wierze w do rocznicy procesu pozostało już tylko tydzień...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz