wtorek, 1 grudnia 2020

No i nie mam już portfoliobox'a!!!

 Nie korzystałam długo z portalu portfoliobox. Chyba z kilka lat to było-może ze 2??? No i co-przysyłano mi maile o tym,że mi tam konto zlikwidują i zlikwidowali-dziś nie mam już portfoliobox'a... Na jakie zatem portale należy zwrócić uwagę co nie usuwają kont czy stron??? Poleci mi coś ktoś???

Z chęcią założę sobie nową stronkę a wiecie co: Wcześniej zauważyłam,że ta cała głupia stronka WSZIF istnieje ale szkoły tej już dawno nie ma ale strona jest na chodzie dzięki Web Archieve i dzięki temu została aktywowana. Wszif to te ch0ye,które to daty 21.12.2009 wytoczyły mi proces sądowy a tu macie ich stronę,która jest o zgrozo na chodzie:

http://www.wszif.edu.pl/

I wiecie co-o zgrozo zauważyłam,że pomimo iż WSZIF nie istnieje to ktoś sobie wziął i zajął tę domenę i tworzy na niej:

https://www.wszif.pl/

Aż mi się rzygać zachciało jak se wspomnę tę yebaną uczelnię i nie mogę tego znieść!!! Ale zauważyłam też tendencję jakoby to ludzie brali sobie opuszczone domeny,które niegdyś należały do elit a potem są opuszczone no i zajmując je ludzie chcą się tam na nich reklamować jak na przykład reklamują artkuły szkolne czy firanki. Taki też los spotkał dawną stronę przedszkola Madeleine i Pascala z Wrocławia,którzy to mięli niegdyś stronkę:

http://przedszkolemip.pl/

Dziś ktoś se tam założył stronę z artykułami o zabawkach i aż szkoda,że to przedszkole zamknięto,ponieważ to tam byłam kiedyś wolontariuszką... :'-(


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz