czwartek, 20 sierpnia 2020

Zmiany nieuniknione...

Zmieniłam sobie interfejs z nowego jaki mi automatycznie zmieniono na stary ale niestety widnieje na Facebooku info o tym jakoby to stary interfejs był tylko dostępny do września 2020...
Nosh kurna chata!!! Nie znoszę zmian i ciężko jest mi się przyzwyczaić do nowego a co nowe to neo a nie cierpię neo-nówek czy tym podobnych durnowatych nazw czy co nowe to mi się rzygać chce!!!
Na razie piszę bloga:
nouw.com/ania
I jestem z tego powodu dumna,że moje blogi się rozrastają ale są pewne rzeczy,które mnie martwią i martwić będą bo np czytają mnie też ci,którzy tylko czekają na fakt tego jak mi się noga podwinie. Życie daje mi do zrozumienia,że ja nie jestem jedyną osobą,którą to ono doświadcza-zawsze znają się ci ludzie,którzy mają od nas lepiej ale są i też tacy,którzy mają od nas o wiele gorzej.
Jestem zdania,że człowiek bez względu na sytuację powinien mieć w sobie siłę aby ten ciężar udźwignąć ale ja i tak czasem dźwigam ponadto.
Nie lubię ludzi i nie przepadam za kontaktem z nimi. Jestem autystką i mają prawo mnie wkurzać ludzie,którzy zasypują mnie swoimi problemami... Niestety-zawsze znajdzie się taki ktoś kto będzie nam chciał dopiec mimo wszystko.
A tymczasem ja niedługo idę oglądać Jaworowicz i będę potem może spać a może obejrzę jeszcze coś w TV.
Dobrych wieści nie mam dla Was ale też nie mam złych wieści. Po prostu u mnie jest jak jest-nic nie uległo na szczęście zmianie jak to opisywałam na moich blogach ale też nie poszłam ani do przodu ani do tyłu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz