środa, 12 sierpnia 2020

Noemi-In my dreams

Był sobie rok 2002. Królowała wtedy muzyka typu Noemi-In my dreams. Ciekawa jestem co dziś stało się z tą Noemi,która śpiewała jak to "And the moon will allways smile. In my dreams. In my dreams(...)". Szukałam o niej dzisiaj info czy dalej ona jeszcze śpiewa i jedynie w necie o tak dużym projekcie są szczątkowe informacje. Naprawdę szkoda słów na to co się doczytałam:
Na przykład tu:
O Noemi
O tej Noemi pisało tam bardzo mało ale naprawdę nazywa się ona "Maria Stefania" a imię "Noemi" to była nazwa projektu muzycznego,w którym ona śpiewała. Ten projekt został zakończony w 2003 roku a ową Marię Stefanię wyrzucili z projektu jego współtwórcy czyli byli to Mike Griesheimer i Thomas Detert. Nie wiem czy oni do dziś istnieją jako twórcy ale szkoda,że nie chcięli już współpracować z Marią Stefanią.
Jeszcze info znalazłam o Noemi na niemieckiej Wikipedii:
Noemi na Wikipedii niemieckiej
Nie pisze o niej za wiele,wszak nie jest to Miley Cyrus czy inna tam Selena Gomez ale naprawdę moim zdaniem jak na tak dobry projekt,z którego nie zostało nic tylko wspomnienia ludzi,którzy przy tej nucie się bawili to naprawdę szkoda mi słów na to jakże tak można odejść w zapomnienie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz