czwartek, 6 sierpnia 2020

Nie zgadzam się wcale na to!!!

Nowy interfejs Facebooka czy też nowy interfejs blogger'a??? Nie,dziękuję!!!
Nienawidzę wszelkich zmian na moich blogach i tyczy się to nie wystroju ale ja przez tyle lat bloggowania przywykłam na starym interfejsie i pasował mi on a nie jakieś nagłe zmiany,które są nie do przyzwyczajenia się bo trzeba by na nowo sobie układać sobie ustawienia ale nie dla mnie wszelkie nowinki czy nowy interfejs!!!
Jestem autystką a interfejs powinien być stały dla tych,którzy tego chcą a zmienny dla tych,którym te zmiany się potrzebne. My,autyści nie jesteśmy po stronie zmian i lubimy stałość więc i zmiana interfejsu na bloggerze nie przypadła mi do gustu.
Może i zmiany są w życiu potrzebne ale nie tym,którzy ich nie chcą i którym to na pewno na dobre nie wyjdzie. Życie nie jest łaskawe dla tych,którzy stoją a miejscu ale nie jest też i dobre zmieniać co trochę to tu to tam.
Gdyby człowiek stał bez zmian w jednym miejscu i żył przeszłością-byłoby mu łatwiej i przewidywalniej żyć bo jak dla kogoś jedną wielką niewiadomą jest życie to wtedy człowiek może być wytrącony ze swojego rytmu.
Tak więc pamiętaj o tym Drogi Bloggerze!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz