środa, 1 lipca 2020

O sąśiedzie z Okrężnej

Jak wiadomo,mieszkam na ul.Okrężnej.
Miałam kiedyś takiego sąsiada co pochodził z Białogardu. Nazywał się Mariusz Białecki i mieszkał w klatce 7 A a ja jak wiesz mieszkam w XX czyli był to całkiem bliski sąsiad. Był z zawodu złotą rączką oraz hydraulikiem.
 Zmarł miesiąc temu jak pojechał w swoje rodzinne strony. 
Miał on taką żonę Bogusię. Byli oni świadkami Yehovy.
Mięli dwójkę dorosłych dzieci bo rozwiedli się a żona go zostawiła go dla jakiegoś Włocha.
Ich dzieci to 34-letni dzis Łukasz Białecki oraz no właśnie. Aśka. 31 latka.
Nie mieszkają oni juz na Okrężnej od dawna odkąd się usamodzielnili i dziś chciałam poszukać o nich coś w internecie czy oni mają Fb patrzę i...nie wierzę własnym oczom!!!
Aśka Białecka teraz nazywa się Białecka-Bartosik i jest coachem oraz mentorką od 2018 roku w...uczelni.,która to wchłonęła WSZIF czyli WSB!!!
To jej stronka: www.joannabialecka.pl
A to jest jej FB: https://www.facebook.com/people/Joanna-Bia%C5%82ecka-Bartosik/100000954078912
To prawda,że sąśiad donosi na sąsiada jak za PRL-u czy komuny,ponieważ moja sąsiadka gdyby jeszcze mieszkała na Okrężnej doniosłaby na mnie do szanownej pani rektor Grażyny B.S. z WSB dawniej WSZIF!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz