czwartek, 4 czerwca 2020

Popierdzielona baba

Jakaś popierdzielona baba do mnie napisała po raz drugi,że mnie wykreśliła z listy kursu bo nie brałam w nim udziału. To był darmowy kurs więc nie mam nic do stracenia ale naprawdę szkoda mi słów na tę kobietę co ona mi napisała dziś do mnie.
Nie brałam udziału w kursie z przyczyn zdrowotnych ale naprawdę nie trzeba mi aż dwa razy pisać,że się wykreśliło!!! Mogła była mnie poinformować mailowo lub telefonicznie a nie pisać mi dwa razy to samo!!!
Moja matka sobie myślała,że to jakieś pismo ważne ale to nic nie jest warte.
Już raz próbowałam na takie kursy chodzić ale stwierdziłam ostatecznie,że nie mam siły ani na studia ani na kursy czy szkolenia.
Rzadziej wychodzę z domu oraz rzadziej podejmuję się jakiejś aktywności ale naprawdę szkoda mi słów na to,że ludzie nie wiedzą co to jest otyłość,że się nawet doopy zza krzaku ruszyć nie można a co dopiero o wyjściu z domu mogę sobie pomarzyć.
Udało mi się najpierw schudnąć 5 kilo a teraz efekt jo-jo dał o sobie znać i przybyło mi znowu 5 kilo i jestem znowu w dawnej wadze.
Nie chce mi się wychodzić z domu bo przez otyłość jest mi cięż,ko a co dopiero abym mogła cokolwiek robić.
Szkoda mi słów na to wszystko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz