niedziela, 7 czerwca 2020

Nienaiwdzę kont google!!!

Kiedyś było mi łatwiej zalogować się po długiej nieobecności ale dziś to co robią konta google to naprawdę woła o pomstę do nieba!!! Próbowałam się zalogować na konto google,na którym dawno nie byłam zalogowana a dawniej przy odzyskiwaniu hasła wystarczył tylko mail a dziś wołało do mnie o nr telefonu!!!
Nie nawidzę numerów telefonu bo ja przecież nie raz miałam różne telefony i zmieniałam numery-niektórych już numerów nie miałam od dawna a to cholerne konto google woła odemnie nr telefonu!!! Już go chyba nigdy nie odzyskam bo naprawdę co jeśli hasło się zgadza i mail a konto google w celu weryfikacji woła mi o nr telefonu to już przegięcie pały!!! Albo na koncie google można sobie ustawić nawet swój adres domowy ale po ch0ya komu mój adres domwy a jeszcze do tego jakiemuś głupiemu kontu,na które włażę raz na pół roku!!!
Toż to śmiechu warte!!!
Nie wiem nawet czy uda mi się odzyskać moje konta google bo te twierdziły,że "ktoś inny próbuje je przejąć" tylko dlatego,że na innym urządzeniu bo ja sprzedałam poprzedniego laptopa a ten co teraz mam to pierwszy raz się na nim logowałam!!!
Litości z tym bezpieczeństwem,że nawet do własnego konta nie można wejść!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz