czwartek, 11 czerwca 2020

Nie chcę nigdy pracować

Nie zależy mi na pracy-może to dlatego,że ja swój dochód mam bo mam rentę. Nie jest to co prawda renta na stałe ale czekam tylko do 2023 roku kiedy to mi być może ją przedłużą i będzie na stałe. Jeśli bym się jakiejkolwiek pracy podjęła-mogłabym ją stracić.
Nigdy też nie zależało mi na pracy bo obiecywano mi gruszki na wierzbie i śliwki ze sosny a nieuczciwych pracodawców jest pełno na tym świecie.
Praca kojarzy mi się z przymusem bo już nie pierwszy raz musiałam iść do pracy aby wynająć adwokata aby nie był on z urzędu bo z urzędu nikt nikogo jeszcze nie wybronił.
Jeśli zaś pracować trzeba to niby czemu człowiek chodzi do pracy jak można założyć w ostateczności własny biznes i będzie wtedy samu się pracodawcą.
Ja też się w żadnej grupie zawodowej nie mogę rozwinąć ani też nie da mnie się do jakiejś grupy zawodowej przypisać.
Praca mi wisi i nie chcę nigdy w życiu się do czegoś zmuszać.
To jest tak jak przychodzi baba do lekarza a dookoła niej lata pełno much.
Lekarz się pyta:"Co pani jest?"
A ona na to:"Zostałam zmuszona".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz