niedziela, 10 maja 2020

Wszystko,co złe na tym świecie

Dziwne,że mnie zawsze się przedstawia w czarnym świetle. Co złe to ja niestety ale nie ważne jestem jak przedstawiają mnie ludzie-ważne jest,że ja znam swoje sumienie bardzo dobrze.
Ważne jest abyście dbali o siebie a nie zajmowali się cudzym życiem ale naprawdę szkoda mi słów na to,że ktoś żyje cudzym życiem i udaje,że nie ma po co się zająć swoim.
Gdybym miała możliwości to naprawdę bym się rozwijała pod różnym kątem,np jak być dobrym człowiekiem czy kształtowałabym swój charakter poprzez naukę czy zdobywałabym odpowiednie kwalifikacje ale jak na razie stoję w miejscu i tylko czekam na bodźce do działania.
Może i teraz stoję w miejscu ale nie oznacza to,że śpię tylko po prostu odpoczywam by nabrać sił na nowe możliwości i otworzyć się na nowe horyzonty.
Wszystko co złe na tym świecie się nie liczy-warto jest mieć różne punkty widzenia aby móc poznać różne perspektywy myślenia przez rozmaitych ludzi.
Może i sprawiam wrażenie osoby bardzo złej ale nie ważne jak mnie oceniają inni-ważne jest,że sama znam swoją wartość i potrafię przenosić góry dzięki mojej sile. Góry przenoszę dla siebie a nie na życzenie innych albowiem życie nie polega na podporządkowywaniu się komuś tylko na byciu sobą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz