poniedziałek, 11 maja 2020

Nienawidzę Netflix'a!!!

Już od samego początku odkąd tylko usłyszałam o Netflixie to nie popieram tego typu platform z filmami jak ipla czy Netflix ale ja powiem Wam w zaufaniu,że wolę już słuchać Radia Maryja czy oglądać TV Trwam niżoglądać Netflixa!!!
Tam wyświetlali tę małą rudą lcoorffę-Ankę z Zielonego Oczka co ma rozum ameby i na dodatek bierze nie swoje winy na siebie a co złe to ona i ma odstające uszyska jak u nietoperza!!!
Na TV Trwam leci chociaż fajny koncert życzeń ze starymi piosenkami,które przypominają niejednemu młodość a na dodatek na tym kanale lecą fajne historyczne filmy o żywocie świętych a Netflix obrażą uczucia religijne tworząc bzdetne filmy obrażające Jezus'a!!!
Netflix niech weźmie się za promowanie właściwych wzorców bo naprawdę skończy marnie i trzeba zawalczyć o to aby zdjąć tego Netflix'a z anteny,ponieważ promuje ludzką głupotę!!!
Anka Shirley wzięła i ukradła fikcyjną broszkę Maryli i aby iść na piknik wzięłąby nawet i morderstwo na siebie a co do filmu jaki wydał Netflix o Jezusie to żenada!!!
Ja nei jestem ani religijna i jestem ateistką ale nie obrażam uczyć religijnych czy innych wyznań!!!
Netflix jest chory!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz