środa, 27 maja 2020

Kutwa kto to czyta???!!!

Zauważyłam,że i ten mój blog,chociaż nie cieszył się zbytnią popularnością ma jakiś czytelników.
Nie wiem co prawda kim są i czy jest to jedna osoba ale naprawdę pozdrawiam osoby,które to czytają.
Jednak największą popularnością cieszy się blog z moich blogów np taka swietliczanka.blogspot.com czy nouw.com/Antoni
Ale mimo to,bez względu na to kto mnie czyta fajnie jest wiedzieć,że ktoś mnie lubi czy lubi to co ja piszę. Może i nie jestem zbyt lubiana ale naprawdę szkoda mi słów na to,że ktoś może kogoś nie cierpieć tylko dlatego,że ma np popularnego bloga czy kanał na YouTube.
Zastanawiam się czy mój blog nie powinien być bardziej reklamowany przez inne moje blogi,aby i tego bloga zaczęto czytać bo ten też ma i niesie ze sobą swoje przesłanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz