niedziela, 26 kwietnia 2020

Ukryta prawda

Oglądam właśnie "Ukrytą prawdę"  a jeszcze wcześniej obejrzałam film z jedną z moich ulubionych aktorek-Seleną Gomez. Film ten nazywał się "Program Ochrony Księżniczek" i niesie ze sobą przesłanie,że każda z nas może być księżniczką.
Ja nawet takową księżniczką byłam bo na Nadodrzu czułam się tak jak księżniczka ale życie księżniczki nie zawsze przypomina bajkę.
Wkurza mnie jedynie w tym filmie ta shmatta Borderline jaką jest Demi Lovato ale to była gwiazda pokroju Violetty Villas,która także miała zaburzenia psychiczne i kocha zwierzaki ale Demi ma chociaż rozum do tego stopnia,że nie przynosi ich tuzinami do własnego domu.
Ja też mam zaburzenia psychiczne ale mam aleksytymię oraz inne tego typu schorzenia ale nigdy nie chciałam być na siłę lubiana jak Demi,która boi się odrzucenia.
Gwiazdą to ja też byłam z 10 czy 15 lat temu ale niestety kiedyś każda gwiazda gaśnie.
Demi myslała sobie, że jej problemy nigdy nie wyjdą na jaw tak samo jak i jak stąd też można by to nazwać "Ukrytą prawdą" jaką ma człowiek do ukrycia.
Tak czy inaczej dziś taka Demi czy Selena stają na nogi i mają własne problemy niż to jaką rolę dostaną czy jak wyglądają.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz