sobota, 14 marca 2020

Zniesmaczenie

Czuję zniesmaczenie co do tego jak się mnie traktuje przez co mam zaniżoną samoocenę.
Gdzieś mi kiedyś ktoś mówił,że często aby poprawić zaniżoną samoocenę ludziom osadza się ich w roli lidera ale ja nie zamierzam nikim sterować czy kierować zespołem-po prostu jestem despotką i mam taki charakter i nie byłoby to korzystne ani dla osób,które ze mną by współpracowały ani dla mnie samej,która by tylko na tym straciła w oczach przyjaciół...
Nie jest wcale fajnie mieć niską samoocenę ale przyczyniło się do tego wiele czynników,które to spowodowały,że jest u mnie tak jak jest.
Ja nie trawię jak ktoś się nad kimś pastwi tylko dlatego,że np jest inny czy odbiega od normy ale mnie to już naprawdę ludzie traktują z góry ale nie ma co na nich wymuszać płaczem aby osiągnąc swoje cele...
Płakać to ja se mogę ale w 4-ścianach a nie publicznie abym je jeszcze się ośmieszała jak dawniej a ja chcę być człowiekiem jak każdy inny a nie byc traktowaną z góry jako przegraną bo tak ludziska mnie oceniają.
Moim marzeniem jest być sobą a nie udawanie nikogo bo przecież po co mi wchodzić w skórę innych skoro mamy własne i kto wie czy jeszcze nie odkryte możliwości???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz