sobota, 14 marca 2020

Bajka nie tylko dla dzieci

Zanim jeszcze byłam z ZK utworzyłam taką oto piękną bajkę z daty 25.10.2014 roku.
Jest sobie dziewczynka mieszkająca w miejscowości Stary Otok,której powódź przed 4-laty w maju 2010 roku zabrała zabawki no i dom. Dziewczynka ta panicznie boi się wody,która zniszczyła jej pokój,że myśli o wyprowadzce.
Pewnego dnia do dziewczynki przyszła dobra wróżka,która opowiedziała jej historię dziewczyny o imieniu Violetta,która uwielbiała przesiadywać nas rzeką i pisać swój pamiętnik.
Dziewczynka polubiła oglądać historię Violetty w TV i inaczej spojrzała na pewne sprawy.
Tak jak Violetta zaczęła przesiadywać nad wodą,która zabrała nigdyś jej ulubione zabawki z pokoju i zaczynała prowadzić o tym pamiętnik terapeutyczny.
Tę oto bajkę utworzyłam podczas trwania szkolenia w Oławie jakie odbyło się daty 25.10.2014. Gdy jechałam na to szkolenie to jechałam tam autostopem i po drodze przeżywałam swoje przygody.
Wtedy to jeszcze zanim zapadł mój wyrok z daty 27.10.2014 roku i zanim poznałam mego synalka Riderka daty 22 listopada 2014 to byłam innym,szczęśliwszym człowiekiem.
Te właśnie chwile spowodowały,że jestem innym dziś człowiekiem z wielkim bagażem doświadczeń.
Wtedy jak jechałam do tej Oławy to nie było jeszcze ani galerii Wroclavia a i życie było wtedy inne.
Byłam wtedy tego 25 października 2014 roku na szkoleniu z tworzenia bajek terapeutycznych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz