sobota, 14 marca 2020

Czego nikt mi nic nie napisał???

Zajrzałam właśnie na moją stronę internetową z moim CV jaką jest:
dorian.mycv.pl
I byłam w szoku bo moje Cv było nieaktywne!!! Byłam w szoku bo ja nie usuwałam mojego Cv a chcę aby było ono widoczne dla innych więc zalogowałam się na swój profil na mycv.pl i musiałam aktywować swoje CV. Nie wiem czy to przez RODO czy przez jakieś nowe przepisy moje Cv nie było widoczne ale nikt do mnie w ten sposób nie napisał,że nie wyświetla się moje CV.
To jest trochę dziwne ale dobrze,że już jest dobrze i aktywowałam od nowa swoje CV bo konto było aktywne ale CV już nie.
Jeśli zauważysz brak jakiegoś mojego profilu-nie usuwam niczego więc może to być wina właśnie albo administratora danego portalu albo jakieś chwilowe problemy techniczne jak to było na nouw.com z blogami.
Nie kasuję i nie usuwam niczego a do mojego Cv loguję się raz na jakiś czas więc nie wiem czemu by miało zniknąć!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz