sobota, 22 lutego 2020

Mija tydzień za tygodniem,noc za nocą,dzień za dniem

Udało mi się w końcu opisać mój proces ale niestety-nouw ma problemy techniczne coś mam nadzieję tylko,że dzieje się to w dniu dzisiejszym dzieje a nie,że nouw zamyka swoją platformę ale mam nadzieję,że problemy te miną i będę mogła pisać tam jak zwykle.
Zbliża się wielkimi krokami 9-ty kwietnia a wraz z nim moje wspomnienia ożywają i nie jest mi do śmiechu.
Życie mimo wszystko pomimo iż wiatr w oczy wieje nie jest zbyt dobrym nastawieniem ale gdy wiatr wieje w oczy można zawsze obrać inny kierunek-z wiatrem niż pod wiatr.
Oglądam sobie właśnie program "Szansa na sukces" a tam ludzie mają śpiewać Beatlesów. Nie rozumiem fenomenu tego zespołu nie dlatego,że mnie na tym świecie nie było prawie jak oni byli aktywni ale raczej z tego powodu,że to nie mój nurt muzyczny.
Nurty w muzyce się zmieniają,trendy także a mi marzą się studia z muzykologii i abym mogła osiągnąć swoje cele w dokończeniu studiów bo jak na razie co zaczynam to nie kończę i niestety to nawet i przerywam lub mnie wywalają!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz