niedziela, 19 stycznia 2020

Brak mi słów 2

Napisałam do tego instagramu z mojego drugiego instagramowego konta w ramach "zgłoś problem" z zapytaniem dlaczego oni moje konto usuneli ale do dziś nie doczekałam się odpowiedzi a minęło już odkąd napisałam do nich ponad 2 tygodnie!!!
Wczoraj próbowałam się zalogować na jedno z moich kont na gumtree.pl aby dodać ogłoszenie i co ja widzę-moje konto nie zgadza się z niczym i takiego konta po prostu nie ma ale wiem,że ono było!!! Co za dzi@dostwo jedne!!!
Mail na którym załozone było zarówno konto na instagramie jak i to na gumtree to były i są dwa odrębne maile ale mimo to konta na nich są usunięte!!!
Mail,na który szło konto na insagramie o loginie "pedagogika" brzmi dash-berlin@wp.pl i to jest też mail do tego bloga,którym się posługuję aby za,logować się a mail,który szedł na to konto z gumtree to the-way@go2.pl i mi gumtree odpisało,że proszę o rejestrację konta jak tam na tym mailu konto było zarejestrowane!!!
Brak mi słów!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz