środa, 8 stycznia 2020

Brak mi słów

Dziś próbowałam zalogować się na jedno z moich kont na instagramie,na które ostatni raz logowałam się nie pamiętam kiedy.
Było to konto:
instagram.com/pedagogika
Dziś gdy próbowałam się zalogować wyskoczył mi komunikat o błędnym haśle no to wzięłam na odzyskiwanie hasła i...nie ma takiego konta!!!
Miałam tam fajne fotki z mojego kursu z Ostrowa Wielkopolskiego ale zostało wszystko usunięte!!! Miejmy nadzieję,że to tylko chwilowe problemy bo jeśli instagram usunął celowo moje konto to go normalnie pozwę!!!
Nie ubliżam nikomu z tamtego konta ani też nie było tam nie dozwolonych treści więc nie miał ku temu powodów.
Ten instagram jest chory normalnie!!!
Nie wiem nawet jak napisać do instagramu o przywrócenie konta ale szkoda mi słów-nie mam po co walczyć. Ręce mi opadają na to wszystko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz