sobota, 28 września 2019

O sexoholiście

Jest taki jeden sexoholik,który to jest szefem jednej firmy. Zna go moja akurat koleżanka,której to wynajmował biuro na jej usługi ale jej się akurat nie czepiał ale nie raz widziała jaki był to pies na baby.
Miał on ponoć parę spraw karnych za molestowanie pracownic czy innych podwładnych mu kobiet ale potem go jak się okazało uniewinnili.
Chciałam wywęszyć czy to prawda,że on jest jaki jest i jak się by okazało prawdą to ja bym go np nagrała z ukrycia i potem puściłabym to komu trzeba,że taki i taki to sexoholik i pies na baby!!!
Niestety-moje plany legły w gruzach bo nie zaproszono mnie na rozmowę kwalifikacyjną a owy facet i tak by nie zwrócił na mnie uwagi.
Gdybym była atrakcyjna to co innego ale tak to mogę sobie tylko ja pomarzyć o tym,że ktokolwiek na mie spojrzy.
Mniejsza z tym.
Chciałam być taką sławną dokumentalistką jak Bracia Sekielscy,którzy zrobili furorę na "Tylko nie mów nikomu". Jednak nigdy w życiu nie chciałabym być jakąś rypaną aktoreczką bo nie pasuje mi gra wyglądem!!!
Tak czy inaczej-przesyłam WAM buziole Kochani :-* :-* :-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz