sobota, 28 września 2019

Nienawidzę królików!!!

Moja matka dziś rano mnie wkurzyła i to porządnie!!!
Dała mi do zjedzenia a raczej próbowania na bułeczkę jakiś bezsmakowy i bezpłciowy pasztet!!!
Ja już wiem czemu mi to nie smakowało-bo to był pasztet z królika a ja nienawidzę królików bo to jest Bunny/Usagi Tsukino czyli Czarodziejka z Księżyca!!!
Oznajmiłam matce,że tego jeść nie będę a ta do mnie,że ja żrę byle co a ja jej mówię,że uwielbiam jeśli chodzi o mięso to baraninę oraz kurczaki a nie trawię wieprzy i króliczków!!!
Na to moja matka,że taki kurczak jest sztucznie pasiony i do tego hormonami a królik to se je kapustę!!!
Boshe-jak ja nienawidzę króliczków/ bunny/ usagi czy ch0y wie jeszcze jak to zwać!!!
Matka dobrze o tym wie,że jestem wierna swojej kuchni i swoim smakom a ja mam łeb do nauki bo odżywiam się po swojemu niż abym miała jeść Usagi Chan-a!!!
Kto oglądał Sailor Moon ten wie jak to w Japonii wierzą,że króliki żyją na księżycu!!!
A o kapuście śpiewał niejaki Ne Yo w swoim utworze "Come closer" gdzie zamiast "Come closer" słychać wyraźnie według Cyber Marian'a wyraz "Kapusta!!! Kapusta!!!".
Zamiast króliczków to ja wolę szczury i szczury są o wiele przyjaźniejsze niż jakieś głupie bunny!!!
Królik to oznacza rozrodczości-nawet ten co zdobi Playboy'a aby wszystkim panom pyta stawała jak należy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz