sobota, 28 września 2019

Czasem pomyłka może oznaczać dla kogoś zrujnowane życie

Grażynka B.S. chciała zrujnować mi życie. To jest pewne.
Myślała sobie,że ja jestem przysłowiową Chibi Usą,która to czuła się niekochana przez rodziców i teraz czyni zło bo Mędrzec uczynił ją Czarną Damą=Burakku Redi.
Pani Grażynka to tak jak Neo Queen Serenity bo jej starsza to była Jadwiśka B. i tatuś Józefek,który jej zmarł w 1991 roku. Akurat w tym roku to ja chciałam swoją powieść wydać na świat-do dziś nie mam funduszy i nie dorobiłam się niczego nawet aby wydać głupią książkę za 6 tysi!!!
Grażyna pomyliła się co do mnie-myślała se,że skoro jestem od niej dużo młodsza to ma przed sobą dziecko jeszcze kto wie czy nie upośledzone no i ona chciała wziąć wszystkich na litość,że zło czynione przeze mnie to nic innego jak wołanie o pomoc niekochanego dziecka!!!
Za dużo się naoglądała pewnie Sailor Moon i po zakończeniu mojego procesu a właściwie 3 dni po zapadnięciu wyroku-24 grudnia 2009 rodzi się wnuczka pani Grażyny,którą bardzo przeklinam za to co zrobiła mi jaj babcia!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz