sobota, 28 września 2019

Aktorzy nie różnią się niczym od pań lekkich obyczajów

Każdy aktor to taki towar,który musi się sprzedać na rynku filmowym.
Nie różni się niczym od takiej pani co stoi przy drodze i jedno ma w głowie by złapać okazję i oferuje swoje "usługi" osobom,których już nie spotka.
Od zawsze mi powtarzano,że powinnam zostać aktoreczką/ modeleczką czy inną tam prostytutką ale mi to nie odpowiada bo aktorzy pracują swoim wyglądem a w życiu nie liczy się wygląd tylko osobowość a ktoś jak jest np osobowością televizyjną to jest nie porządany i gofno warty bo takie osoby dostają potem sodówy do łba!!!
Co za żywot musi mieć osoba,której się ciągle powtarza jaka to jest ciągle wspaniała i cudowna. Taka osoba potem patrzy tylko przez pryzmat "JA i MOJE EGO" a nic nie słyszy i nie widzi.
Ja zdaję sobie z tego sprawę,że odemnie zawsze znajdą się inni/lepsi/mądrzejsi/silniejsi ale ja zawsze mam czas dla innych/ gorszych/ głupszych czy słabszych niż ja aby dać im także szansę rozwoju i znalezienia właściwej drogi dla siebie.
Jak ktoś tego nie rozumie czy nie pojmuje to naprawdę szkoda,że ktoś przechodzi obojętnie obok osób,które naprawdę dziś są w dołku jednak mogą z niego wyjść gdy tego naprawdę chcą lub dzięki naszemu wsparciu i pomocy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz