piątek, 27 września 2019

Co by było gdyby???

Zastanawiam się co by było gdyby nasze marzenia od razu się spełniały???
Czy wtedy mięlibyśmy o czy marzyć???
Gdyby wszystko było na wyciągnięcie ręki to wówczas człowiek,który ma wszystko-ten tak naprawdę nic nie ma!!!
Był taki moment,że wydawało mi się,że do niczego się nie nadaję.
Każdy z nas tak ma.
Czy młody czy stary.
Tyle się o tym słyszy,że człowiek jest po to aby filozofował,ruszał umysłem a nie tylko d00pą oraz aby zastanawiał się nad sensem istnienia/swoją egzystencją.
Ten blog już jest przezemnie przemeblowany-dodam jeszcze linki abyście łatwiej mogli mnie znaleźć jakbym tu zamilkła ale marzę o tym aby to pisać przez cały październik a może i dłużej??? :)
Jestem jednak jak wróżka i potrafię sobie wywróżyć swój los "do przodu" i czasem intuicja ostrzega mnie przed złymi wyborami czy decyzjami z kosmosu.
Ten blog to ulubiony blog chyba mojej znajomej-Moniki z Milanówka,która to przywykła zarówno do starego wyglądu moich blogów z blogspota ale ja ide z duchem czasu i rozbudowuję to tu to tam aby nigdzie mi nic nie brakowało.
Każdy mój blog to jakiś etap w moim życiu i ja nie zawaham się zamarzyć o tym by móc iść dalej w swej wędrówce życiowej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz