poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Zabawa w One Piece!!!

To, że lubiłam swego czasu jak było modne "One Piece" bawić się w starej nastawni, którą to mi wyburzono daty 17.03.2007 roku to żadna nowość i moich fanów to nie zdziwi ale to co znalazłam na stronie z koszulkami o Emmie Hewitt to aż omal się nie pośmiałam z tego projektu koszulki made in Emma Hewitt:
Przecież to nawiązuje do Ruffy'ego i jego bandy pirackiej a mnie kojarzy się ten projekt koszulki jednoznacznie z motywem One Piece!!!
To już nie nawet motyw "Piratów z Karaibów" tyle definitywnie motyw z "One piece"!!!
Nic tylko pozazdrościć Emmie tego kto jej to projektował!!!
A tu zobaczcie oryginał logo i projektu żywcem stąd ściągnięte:
Gdzie tu jest kreatywność oraz własna aranżacja???
Może to przypadek i nikt nie wiedział co gdzie z czym i jak???
A co do zabawy w "One Piece" to ja się nadal lubię bawić nawet jeśli już dawnego Nadodrza nie ma...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz