poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Obrzydzenie

Niedawno czytałam na jakimś tam forum (dobramama.pl) o tym jakoby to jedną użytkowniczkę tegoż to portalu dla mam brzydzi fakt, że coraz częściej ujawniają się mężczyźni, którzy byli kiedyś kobietami ale zachowali macicę i inne swoje damskie narządy i rodzą dzieci teraz jak są już po operacji korekty płci...
Tu zostawiam link:
LINK
I tam wypowiedzi użytkowniczek i użytkowników były różne ale moim zdaniem niech każdy z ludzi robi co chce ze swoim ciałem...
Może taka kobieta, która przeistoczyła się w mężczyznę zaczęła żałować swojej decyzji i postanowiła mimo wszystko nie być sama na tym świecie i mieć dziecko???
Bo każdy z nas ma prawo do wolnego wyboru kim chce być i co zrobić ze swoim ciałem.
A tymczasem mnie na przykład zawsze brało obrzydzenie jeśli chodzi o...całowanie się.
Nie rozumiem jakże można mieć podnietę oraz zachwycać się całowaniem się!!!
Przecież każdy z nas ma inne bakterie na ustach i na dodatek czemu za romantyczne nie uznalibyśmy wspólne korzystanie z jednej szczoteczki do zębów przez załóżmy dwie osoby...
To niehigieniczne, nieprawdaż???
A co dopiero dotykać kogoś swoimi ustami w jego czy jej usta!!!
Taka część ludzi, która się całuje to chyba ma coś z deklem!!!
Bleeee!!! Bleee!!! Bleee!!!
Ochyda!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz