niedziela, 13 sierpnia 2017

Swoim trzeba pomagać-ie obcym!!!

Wkurza mnie gdy ktoś pomaga osobom np. z kraju Trzeciego świata a sam zapomina jaka w Polsc piszczy bieda...
Daty 8.08.2016 w zeszłym roku na jeden z moich Fanpage'ów o tematyce wolontariatu przychodzi mi na skrzynkę Messenger'a taka oto wiadomość:
"Witam serdecznie W związku ze zbliżającym sie rokiem szkolnym organizuje zbiórkę dla dzieci z Kenii wszystko jest mile widziane kredki zeszyty długioisy flamastry piórniki itp. Każdy może pomagać bo warto . Zainteresowanych pomoca zapraszam na privat."
Po czym kolejna wiadomość od tej samej osoby:
"witam czy jest taka możliwosc pomocy w zbiórce oczywiście dokumentacje mam do wglądu fundacji"
I podała mi nawet linka co też mogło być virusem:
LINK od tej osoby
No to ja jej odpisuję dopiero odczytując tę wiadomość 19 lipca 2017-czyli po niemal roku czasu!!!
Moja odpowiedź:
"Swoim trzeba pomagać a nie jakims obcym.
Jeżeli by chodziło o zbiórkę dla dzieci z Polski to czemużby nie?"
Na to ta osoba mi odpisała:
"to nie macie serca pozdrawiam czym się różnią dzieci ?".

Kogoś tu chyba popierniczyło-tę osobę zwłaszcza!!!
To w Polsce tysiące polskich rodzin nie może liczyć na wsparcie niczyje a takiej *** CENZURA zachciało się bawić w Helenę Kmieć czy Matkę Teresę z Kalkuty???
Czy naprawdę ludzie uważają, że jak kogoś nie obchodzi Afryka to nie ma serca???
Ale jakimżto trzeba być psychiczym aby płakać nad losem sierotek z Afryki i jeszcze zmuszać kogoś do tego aby im pomagał???
Każdy z nas ma wolną rękę i sam zadecydować może-komu pomoże...
Ta osoba co do mnie wtedy napisała to niejaka Wioletta K. z Wałbrzycha.
Ot-moim zdaniem ta osoba dostała do głowy na punkcie Afryki.
Afrykańcom to prędzej pomogą a co z Indianami czy u nas z wycinką tej Puszczy Białowieskiej???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz