niedziela, 13 sierpnia 2017

Co ma piernik do wiatarka???

A no widocznie ma tyle, że w wiatraku produkuje się mąkę a ta potem idzie na pierniki...
Ot-bardzo treściwe i logiczne wytłumaczenie.
A co jeśli się komuś wyświetlają reklamy, które nie interesują mnie wcale i nijak mają się do mojej obecnej pasji czy nie interesują mnie pod żadnym względem...
Ale to już chyba widzę tę reklamę ze względu na komerchę bo wyświetliła mi się dziś reklama pożyczki a ja pożyczek nie biorę i z pożyczkami nie mam i nie miałam nigdy nic wspólnego a na tejże reklamie widnieje uśmiechnięta dziewczyna trzymająca w rękach misia i pisze tam tak:
"Początek formy był trudny, a nawet śmieszny.'.
Podpisane jest tam, że w tejże reklamie widnieje jakaś tam "Anna Skorzyńska, Szumisie"
No Szumisie to ja znam i w życiu bym nie szukała takiej zabawki bo moim zdaniem są brzydkie i wydają z siebie odgłosy podobne do szczochów jak szczają i w ogóle szkoda gadać jaką opinię mam o Szumisiach a pozatym Szumi to miał pseudonim niejaki Michael Schumacher z formuły 1!!!
Widocznie po wylogowaniu z poczty musiałam raz kliknąć w coś co mi teraz tę reklamę wyświetlać będzie ale moim zdaniem-ludzie co kreują takie reklamy powinni mieć na uwadze, że nie każdy chce to oglądać!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz