niedziela, 13 sierpnia 2017

Będę przeklinać...

Poyebauo ich!!!
Po jakiemu to???
Po polsku oczywiście!!!
O co mi kaman???
Już tłumaczę...
Wkurzyło mnie to oto o:
Wkurzające!!!
Nigdy ale to nigdy nie lubiłam tego serialu ale moja matka to ogląda ale naprawdę ta postać tej Lolity Angeli z "Barw szczęścia" jest wkurzająca!!!
To jest chore-promowane są w tym serialu niezdrowe zachowania bo ta cała Angela to zepchnęła ze skarpy swoją koleżankę, która to była z chłopakiem, który wpadł jej w oko a teraz niby ona ma mieć prawo do szczęścia z jakimś nauczycielem???!!!
To jest promowanie chorych zachowań !!!
Jakże tak można...
Daty 28 lipca 2017 roku byłam w sądzie a tam pytano się mnie czy ja mam...chłopaka!!!
@!#$%^&  mać, mać, mać !!!
Kiedyś kochałam się ponoć w mężu mojej rektorki...
Gościu zmarł na zawał.
12.12.2008 w nocy lub nad ranem.
Napsułam wiele nerwów mojej rektorce oraz jej rodzinie...
I teraz, po latach ja...ja... Ja...miałabym układać sobie życie i mieć...chłopaka...???
Coś mi tu nie pasuje.
Osoby takie jak ja nie powinny zakładać rodzin.
Jak by wytykano palcami moje dziecko, że jest dzieckiem kryminalistki a potem miałabym to ukrywać przed własnym dzieckiem kim byłam i co robiłam!!!???
Lepiej nie krzywdzić nikogo.
W końcu o to kaman, prawda ???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz