poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Każdy z nas ma swoje kudłate myśli za uszami

Chociaż raz w życiu ktoś myślał sobie nie to, co powinien...
Chociaż raz w życiu każdy z nas miał takie swoje kudłate myśli jak to się zwało i myślał na przykład o czymś o co w życiu by go nie posądzono.
Na przykład ja myślałam o tym aby zabawić się ot tak z nudów kosztem jakiegoś żonkosia i dać mu wycisk, za sam fakt tego, że chce zdradzić żonę.
Nawet ogłosiłam się jako "Detektyw na zdradę" na gumtree i miałam nawet spory odzew od kobiet, które czuły się zdradzane i szukały wsparcia w testerce wierności czy detektywie na zdradę.
W końcu kudłate myśli mi minęły a ja przecież na szczęście nie pobierałam wpłaty za swoje świadczone "usługi".
Każdy z nas ma czasem takiego Czarnego Upadłego Anioła, który mu szepcze z boku: "A spróbuj-co Ci szkodzi!!!".
Mi to nawet wyszło na dobre.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz