niedziela, 13 sierpnia 2017

Fucking anal!!!

P!eprzyć Nadodrze!!!
Niby tak mocno je kocham a tak bardzo nienawidzę...
Co bym zrobiła gdybym w końcu odważyła się żyć bez Nadodrza...
Oj-wiele to ja razy już próbowałam.
Przyjdzie i pora na to aby opisać to wszystko na którymś blogu jednak nie zapomnę nigdy o tym miejscu.
Nadodrze rządzi się swoimi prawami a ono się rządzi jak cholera!!!
Przyjdzie i jeszcze czas, że będę kiedyś wolna i wyjadę sobie gdzie chcę...
Najlepiej do Bensheim in Hessen.
Życie mi pokazuje swoje różne odcienie orz kolory, w taki sposób, że niejedna wizażystka nie nadążyłaby za malowaniem takich barw czy wzorów na paznokciach czy cieni do powiek...
A tymczasem jak ktoś pyta mnie się o to co ja robię ze swoim życiem i po co mi to całe Nadodrze to ja Wam powiem jedno-daję radę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz