poniedziałek, 9 sierpnia 2021

Ja nie mogę!!!

 Gdy nie mogę już dalej iść-wtedy pytam o drogę ale nie na skróty ale jak dojść ogólnie do mojego celu. Jesli idę nigdy nie ukrócam sobie drogi-nawet tej życiowej. Skróty bywaja zgubne jak i nikt normalny nie chciałby na swej drodze niespodzianek. 

Moja matka chce mi kupić plastry na rozstępy ale ja wolę swoje ciało takie jakim ono jest niż aby zakłądac jakies plastry na poprawę urody. Pamiętam jak plastry ale antykoncepcyjne nosiły niejaka Monika Brodka jak i Kaja Pachalska no i obie dziś są same a kiedyś były związane z dużo starszymi od siebie mężczyznami. 

Obie te kobiety są juz tak przeżyte,ze chyba nikt nie chciałby z nimi być a może to dlatego,że zbyt wcześnie zakosztowały "miłości". Nie pomoże wtedy nic jeśli człowiek nie czeka tylko działa a czasem jak cos następuje za szybko to potem to wygasa i ja dlatego nie chcę aby mi się ktoś narzucił czy po porstu aby mi ktoś dyktował co i jak mam kiedy zrobić.

Wszystko bowiem w swoim indywidualnym czasie się tworzy. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz