sobota, 25 kwietnia 2020

Dziwne e-maile

Ostatnio na moje skrzynki przychodzą dziwne e-maile zawierające w temacie wiadomości ciągi literowe a w wiadomości linki do stron dla dorosłych.
Przykładowy mail od takich zboków wygląda np tak:
"GjZFmi"
Taki temat np wpisuje taka osoba w środku link do strony dla dorosłych. Nie każdy sobie tego  życzy,owszem lubię MILF-y ale to nie oznacza,że toleruję np zakazanych treści a takie też tam mogą być jeśli nie znam danej strony. Tak wyglądają wiadomości odsyłające do takich stron.
Czy inne tego typu e-maile reklamujące np bitcoiny. Bitcoin??? Nawet nie wiem co to lccorva jest a mi przychodzą takie wiadomości!!!
Wiele razy pisali do mnie np jakieś osoby podające się,że niby znają moje hasło i strasząc,że roześlą po ludziach filmy z moim udziałem,że rzekomo się onanizuję na tych filmach i mam zapłacić właśnie poprzez bitcoin i odsyłają mnie do swojego bitcoina aby im płacić za milczenie kulturalnie oferując zniknięcie po otrzymaniu zapłaty!!!
Nosh kurna chata!!! Ya pyerdolę takich ludzi a ch0y wie czy też nawet nie piszą to maszyny!!!
Nie dawajcie się nabrać na tym podobne triki bo nigdy nie wiadomo jakie kto ma intencję.
Tego typu wiadomości należy przekazać gdzieś dalej np organom ścigania,które zajmą się takimi żartownisiami.
Czy mięliście kiedyś podobne przypadki???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz