środa, 1 stycznia 2020

Popierdoleńcy dzwonią!!!

Dziś niedawano bo około 10 do 15 minut temu dzwonił do mnie telefon. Akurat miałam iść coś zjeść ale zadzwonił ten telefon i...
W słuchawce słyszę:"Tu masz kucyki(...)"-mówiła kobieta jakby do dziecka się zwracała. Po czym przemówiła do słuchawki do mnie:"No,gdzie jesteście???".
Zapytałam się jej bo nie znałam tego numeru,kto mówi to odpowiedziała mi,że "Karo".
"Jaka kurwa mać Karo??? Nie znam i nie jestem żadną Karo.To pomyłka."-odpowiedziałam jej.
"No tak widocznie to pomyłka."-odpowiedziała mi zawiedziona.
A do kogo się ta lcoorvva chciała dodzwonić???!!! Miała dziecko bo słychać było jak mówiła:"Tu masz kucyki(...)" i pewnie se myślała,że dodzwoniła się do jakiejś baby co ma pewnie męża!!!
Ludzie-patrzcie jaki numer wykręcacie i do kogo dzwonicie a nie gadacie od rzeczy i jeszcze gadacie to do dziecka a to do słuchawki!!!
Nie nawidzę imienia "Karo"!!! Ta cała Karo miała dziecko i gadała o kucykach. To świadczy tylko o niej jaką złą musi być matką,że gada przez telefon i mówi jednocześnie do dziecka!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz