środa, 1 stycznia 2020

Nadal robię porządki

Nadal robię noworoczne porządki i do tego po skrzynkach,których już nie używam i jest ok. Wynajduję coraz to nowe obrazki,które mi przypominają to co kiedyś mnie interesowało.
W tym roku mam nowe nadzieje i kolejne noworoczne postanowienia a mianowicie chcę:
-ukończyć studia nie ważne z jakim wynikiem ale ważne jakie w kierunku moich zainteresowań,
-schudnąć z około 10/15 kg bo więcej mi do szczęścia nie potrzeba,
-chcę rozpisać i rozbudować wiele moich blogów i opisywać na nich to,co płynie ze mnie.
To,co mi przypomina o mojej przeszłości zachowane mam i w wolnej chwili mogę sięgnąć po to aby móc wspominać swoją przeszłość,która jest mi cenna.
W końcu w minionym roku ale nie aż tak całkiem dawno temu zdążyłam opisać mój proces i jest ok. Mam nadzieję,że moja historia komuś pomoże i kogoś ostrzeże.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz