niedziela, 29 grudnia 2019

To nie jest łatwe

Właśnie w Express na TTV jest emitowany reportaż o tym jak to mieszkańcy Nowego Yorku spisują na kartkach papieru swoje złe wspomnienia z tego roku,który teraz odchodzi i...wrzucają te kartki do niszczarki!!! Robią to po to aby zażegnać złe wspomnienia z minionego roku ale co jeśli moje złe wspomnienia już w tym nowym roku 2020 osiągną już 5-lecie albowiem to w 2015 roku,który nademną ciąży oraz z 2009 roku w tym roku,który teraz odchodzi już mijało 10 lat od czasu gdy mnie prawomocnym wyrokiem skazano ale naprawdę to nie jest wcale śmieszne albowiem moje życie od tamtej pory nie przypomina bajki i nie jest łatwe.
Może kiedyś jeszcze zaświeci u mnie słońce i życie potoczy się po mojej myśli ale jak na razie nie jest to łatwe bo mam pod górkę.
Człowiek patrzy na mnie krzywo przez pryzmat uprzedzeń ale wrzuca nas karanych do jednego wora z osobami,które zabiły czy kradły ale ja skazywana byłam za art 190 A paragraf 1 i muszę z tym żyć.
Nie ważne czy ktoś jest uprzedzony do danej nacji czy do kogoś o innym wyglądzie-uprzedzenia i stereotypy zawsze uprzykrzały życie tym,których dotyczyły...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz