niedziela, 29 grudnia 2019

Robię porządki

Robię porządki w starej skrzynce mailowej,którą to dawno temu używałam do przechowywania grafik np o Miley czy o innych znanych mi osobach czy też o Winx czy Witch i jest ok.
Pościągam sobie te grafiki na CD aby móc do nich sięgnąć gdy będę miała ochotę i aby np przytoczyć dany obrazek w danej sytuacji i będzie ok bo obrazki przydają mi się do bloga.
Znalazłam tez tam obrazki jakie dawałam już kiedyś na bloga a nie zachowały się bo zachował się na danym blogu sam text ale nie wstawię ich na stare blogi ponownie bo wymagałoby to więcej czasu aby przerabiać notki.
Fajne naprawdę są te grafiki,które się tam uchowały ale starą skrzynkę na jaką pisano do mnie wiele lat temu bo w latach 2004-2010 już jest nieaktualna a po co mam ją trzymać z sentymentu skoro nie był to login ani chwytliwy ani zbyt kojarzący się ze mną bo był to login: rank-1@ nie zdradzę na jakim portalu to było ale ci,którzy kiedyś tam do mnie pisali jak np Dagmara to już naprawdę pamiętają. Miałam tam też swoje stare fotki z czasów kiedy nie byłam jeszcze ani sławna ani na Nadodrzu też mnie jeszcze nie było i to były czasy kiedy nie liczyło się dla mnie nic innego tylko kochałam wtedy bardzo tego Florian'a Preis'a z Bensheim i marzyłam o wyjeździe tam by go znaleźć.
Oto co za grafiki ciekawe znalazłam o moim Florian'ie:

To był mój Florian w wieku około jak miał być może 25-27 lat czyli były to lata 1998-1999 i wydawał mi się wtedy bardzo przystojny ale nie jego wygląd kochałam ale jego charakter,ponieważ potrafił już jako dziecko bez uprzedzeń zaprzyjaźnić się z dzieckiem pochodzącym z Iranu,który z biegiem lat stał się jego najlepszym przyjacielem i razem założyli zespół Sunbeam:
Tu na tym zdjęciu powyżej są mój najukochańszy Florian (to ten z bujną czupryną) oraz jego najlepszy przyjaciel-Michael Gerlach,który urodził się w Iranie. Obaj przypominają mi nieco mojego brata co książki pisze i daje fajne okładki i fajnych ludzi. Na jednej z nich taka oto ilustracja zupełnie tak jakby mój brat był moim Florian'em i dał na okładkę swego przyjaciela z Iranu:

Florianie przepiękny-nadal Cię chyba kocham już od 2000 roku!!! Kocham Cię!!!
A co do życia dalej to mój Florian Preis obecnie wygląda tak i zajmuje się yogą w swoich rejonach:
Takie jest życie :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz