czwartek, 3 października 2019

Czemu to tak boli???

Zastanawiam się czemu to tak bardzo boli i czemu nie mam tego w du..ie,że nasz wspólny znajomy-Pietras ułożył sobie życie z inną a Boczas nawet go nie poznaje.
Przed 10-cioma laty ja,Pietras,Boczas no i mój brat stanowiliśmy zgraną paczkę a teraz???
Każdy z nas poszedł w swoje strony nie pozostawiając nic innego jak wspomnienia,które wiatr czasu rozwiewa...
Najlepszy kontakt do dziś mam z Boczasem,do którego to od czasu do czasu zadzwonię jak odbierze ale jego zdrowie szwankuje. On sam nie może w to uwierzyć,że Pietras dostał do głowy ze swoją nową miłością no i porzucił swoje zwyczaje.
Boczas i mój brat od czasu do czasu widują się na korytarzu gdzie pracują ale to już nie to samo jak kiedyś tworzyliśmy wszyscy łącznie z Pietrasem zgraną ekipę.
Jednak czas weryfikuje kto jest naszym znajomym a kto nim nie jest i kogo czas wywalić a moim zdaniem najlepszym doradcą jest czas.
Pamięć i ból pozostaje po tym jak to się wszystko pozmieniało i porozsypywało ale czas pokazuje też,że warto jest szukać znajomych od nowa i wszystko się wtedy ułoży.
Boczas jest na tej fotce w środku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz