piątek, 27 września 2019

Długo tutaj nie pisałam. Oj bardzo długo.

Niektórzy myślą sobie,że blog nie pisany=zapomniany.
Ale tak nie jest.
Dużo WAS ominęło moi Fani,jeśli ktoś czyta tylko jednego bloga,np tego co teraz czy czeka aż powrócę na te swoje strony,które opuściłam.
A mianowicie bardzo dużo WAS ominęło-kto mnie zna ten wie co i jak.
Ominęło WAS to:
-dostałam się na wymarzony Papieski Wydział Teologiczny (PWT),
-po jednym semestrze stamtąd odeszłam ale go zaliczyłam,
-próbowałam dostać się na UAM a raczej przenieść się tam z tego PWT,
-nie dostałam się tam na ten UAM,
-założyłam blogi na innej niż blogspot platformie z blogami,gdzie między innymi przeniosłam swe blogi,
-onet i blog.pl przestały istnieć dlatego też starałam się swoje blogi uratować i przeniosłam na inne platformy,
-zaczęłam częściej pisać na blogach,na których czułam się dobrze jak ryba w wodzie.
Oj i wiele innych.
Za to zaniedbałam swój kanał na Youtube ale to się wkrótce zmieni. wiąże się to z tym,że rzadziej wychodzę z domu z powodu problemów z błędnikiem.
Ale cóż-samo życie :P
Sciskam WAS mocno :-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz