niedziela, 13 sierpnia 2017

Tytułem wstępu...

Witam wszystkich bardzo serdecznie.
Tu mówi Florianna, Julita lub też SocjoTechnika.
Jak mnie zwał tak zwał, ale mniejsza z tym.
Ustawiam właśnie sobie tego bloga i ten blog będzie o moich przeżyciach i nie tylko.
Na wstępie, pragnę powiedzieć z góry, że nie jest mi łatwo w życiu, jednak warto jest żyć dla siebie a nie dla innych.
Wiele razy w moim życiu próbowałam być taka jak nakazywało mi społeczeństwo jednak zauważyłam, że życie nie polega na tym aby grać-życie daje nam wiele możliwości, które powinniśmy wykorzystać tak, aby nam było jak najlepiej i abyśmy to my tworzyli swoje tu i teraz...
To my decydujemy w dużej mierze o sobie i o swojej przyszłości jednak musimy liczyć się też z tym, że gdy człowiek staje nam na drodze, który chce pokrzyżować nasze plany- musimy nie poddawać się i nie dawać mu za wygraną.
Obecnie jestem na etapie szukania pracy, która mnie satysfakcjonowałaby jednak na razie mam albo samych żartownisi albo samych niezdecydowanych ludzi, którzy stają na mej drodze i oferują mi pracę...
Co to będzie dalej-czas pokaże.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz