czwartek, 11 listopada 2021

I choć życie jest ciężkie a psychika siada-nie poddam się to moja zasada

 Nawet jeśli życie kopie nas po doopie to naprawdę nie warto jest się tym przejmować. Karma zawsze wraca do tych, którzy nam zawinili jak i życie pokazuje nam się w różnych barwach. Gdyby życie układało nam się dokładnie tak jak my chcemy to nie byłoby nam łatwo. Wtedy nasze życie popadałoby w monotonię jak i nie dawałoby nam sił do walki. Walczymy zwykle o coś co jest nam cenne lub czego nie chcemy stracić. Ja bym nie chciała stracić swoich studiów na jakie obecnie uczęszczam jak i walczę o fakt tego aby było mi dobrze z tą decyzją.

Może i życie straszy nas niejednokrotnie tym, że mamy za dużo do stracenia ale naprawdę trzeba sobie przekalkulować czy nasza gra jest warta świeczki. Nawet jeśli jest się na straconej pozycji to nigdy nie wiadomo jaki ostateczny rozwój przybierze dana sprawa. Gdyby człowiek mógł przewidzieć swoją przyszłość wówczas życie nia miało by przed nim ani tajemnic ani niespodzianek. Niespodzianki są dla nas zawsze wielką tajemnicą jak i czasem samych siebie pytamy czemu to akurat nas spotyka co nas spotkało...

Może i życie gdy wchodzi nam za skórę to nigdy nie wiadomo jest nam pisane. Może i jest nam pisane abyśmy wygrali w totolotka ale zawsze jest to coś kosztem czegoś, ponieważ nie da się mieć wszystkiego. Kto ma wszystko ten tak naprawdę nie ma nic. Wiem bo sama tego doświadczyłam. Przez chwilę wydawało mi się, że świat zawojuję jak i, że wszystko mi się należy. Dziś nie lubię być w centrum uwagi jak i nie jestem ani piękna jak Mona Lisa czy mądra jak Król Salomon...

Upadłam kiedyś  nie mogę wstać. Nie mogę się podnieść ale podniesienie się mnie kosztuje zdrowiem. Dziś straciłam nie tylko reputację bo jestem osobą karaną ale i sądy zniszczyły mi zdrowie jak i dziś już nie uważam się za kogoś lepszego...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz